Kontakt:

Biuro projektowe:

Aleksandra Rybkowska
biuroprojektowe
@maniadesign.com.pl

+48 533 666 746

Management:

Maria Grzesiak
maria@maniadesign.com.pl
+48 530 117 276

Ważne – nie przyjmujemy zgłoszeń do programu!

Castingi do programów z moim udziałem prowadzą kanały:  TVN, HGTV oraz TVN Style. Informacji szukajcie tu: hgtv.pl/castingi,3567,n 

Wrzesień, czyli noworocznych porządków ciąg dalszy

Kategorie: • Autor: Komentarze ()

Moja pracownia jest pełna ołówków, kredek, pisaków, cienkopisów, kolorowych taśm i karteczek o różnych kolorach. Sklepy papiernicze to miejsce, gdzie potrafię wydać naprawdę dużo. Zawsze coś się może przydać – opalizujący olejny marker czy nożyczki wycinające fantazyjne wzory 🙂 Wszystkie gadżety mają swoje miejsce – w pudełkach, słoikach, kubeczkach. Na biurku trzymam porządek – stąd potrzeba i pomysł na prosty organizer.

Do zrobienia organizera, potrzebować będziecie:

  • płyty mdf o grubości 15 mm lub drewna
  • puszek
  • wkrętarki wraz z wkrętami (małe, duże)
  • lakieru dekoracyjnego, spreju bądź farby
  • miarki

20160915_132342
collage2
Na początku z dwóch kawałków płyty mdf wycięłam prostokąty (o wymiarach 11 x 30 cm oraz 17 x 30 cm) i ułożyłam w formie podstawy. Wymiary trzeba dostosować do miejsca (biurka, stołu) i wielkości/ ilości użytych pojemników. Całość połączyłam za pomocą wkrętów.
 
collage3

 

Podstawę i puszki pomalowałam lakierem dekoracyjnym w kolorze zielono-biały półmat.

 

collage4

 

Na końcu przykręciłam za pomocą małych wkrętów puszki do płyty mdf.

 

collage1
Zależało mi na pojemnym przyborniku pasującym do stylistyki biura. Dość kobiecego zresztą. Na tej bazie jednak, można stworzyć coś bardzo spersonalizowanego, użyć różnych kolorów czy materiałów do dodatkowej aranżacji.
 
PS. podobno przyjazna aranżacja i osobiste dodatki w miejscu pracy podnoszą naszą wydajność i poprawiają samopoczucie, więc polecam – nawet do zunifikowanych korporacyjnych przestrzeni, a może przede wszystkim do takich właśnie.
 
Do.